Monday, August 8, 2011

Perrrghhhh!!!! It's DONEEEEE!!!!

Fuhh!!! Akhirnya kerja editg untuk job Rainforest Challenge 2010 (RFC'01) berakhir dengan jayanya... Aku x pernah nk ambil masa selama ini untuk satu job sebelom ni. Inilh kali pertama. Aku start job editg ni dari bulan Feb 2011 dan "final master" tuk dvd RFC siap pada 9-ogos... Perghhh!!! Lama gila siot.

Dengan banyak kali perubahan dan penambahan shoot, atas sbb mereka x plan tuk buat DVD event ni. So, footage ni dtg dari serata dunialh. Yg terbaik footage dari Russia (Mr. Oleg Kabalic) dan TV3 (Mr. Jebat).

Footage lain dtg dari Philippines - Poland - Majalah 3 (TV3) dan Scoreboard (TV3).

Aku juga teruja dgn Voice Over talent - Mr Jesse Van Den Driesen. Lelaki tua dari Belanda yg sgt ramah dan mempunyai suara yg perghhhh. sebijik mcm Optimus Prime. Hehehe... Thanks Luis sbbb kenalkn Jesse ni pada aku.

Aku berharap Luis x de perubahan lg lepas ni. Sbb aku sebenarnya dah agak tepu tuk editg job ni. Sbb lama sgt dah. Otak pon dah x de idea. Kalau ada selit edit job weddg 2-3 dlm masa nk edit job RFC ni x pe la jgk.

Tp aku teringin sgt nk edit drama blk. dah setahun aku tinggalkn edit drama ni. Dpt Telefilem pon ok dah buat aku. Hehe... Lama siot x berkarya....

Oklah. Kat si ni aku kasi korang tgk trailer RFC DVD tu. Mn tau korang nk beli . hehehe....




No comments:

Post a Comment