Friday, December 3, 2010

AKU DILUAR DIRIKU

Someone say, "Hye boleh berkenalan".
Someone say "Maaf.. jangan gangu saya"

hehe...

Someone say "Please... jgn ikut perasaan sgt"
Someone say "Pegilah jahanam"

Duduk bersila...
Bergongcang tangan...
Menadah doa...
Mata dan lensa bertumpu disitu... FOKUS!

Si buta dipinpin si celik...
Meminta simpati duit menghulur tisu...
Mencelah di sekitar ribuan makhluk...
Tp apakah dia benar2 buta?


..................................................................................................................


Suka x?

Ske sgt...

Dah tu?

Ntah? Dah usaha...

Usaha tangga kejayaan lah ...

He..he... Memang. Aku tahu yg tu...

Dah tu?

Usahalah jugak...

Berjaya?

Mmm.. Kadang tu ok kadang x..

So?

Dunialah kawan...

Huh!!! Ko memang macam tu. Penting tuk masa depan ko..

Entahlah...

Ko suke buat diri ko mcm ni kan! Ko memang suke!!

Alahh... Sudahlah!

Kalau aku nk tolong ko, ko x nk...

Tolong apenye? sudahlah...

Hmmm... Kalau ada masaalah ko citer kat aku. Jgn pendam.

PENDAM! ... Aku kena cari dialah... Thanks ingatkan aku.

Eh? Ko nk cari sape?

Adalah... Ayat ko tadi tu mengingatkan aku...

Wei!!! Ko nak ke mana tu. Cerita x habis lg!...

Nanti-nanti laa!!!(berlalu)

Ish die nie... Pendam... OOOOOooooooooo... (senyum). Wei! Aku doakan ko...

Terima kasih!!!


JOE ZAINAL
Disember 2010

No comments:

Post a Comment